reklama

Hubár

Protestné pochody vedú do miest, z ktorých niet návratu. Všetci očakávajú, že jedlo sa nebude brániť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hubár
 

Chcel som ísť do lesa

bez kompasu

a v tom punkovom stromoradí

som poblúdil.

Šiel som, so zaťatou pravicou,

omylom na východ.

Na východe, znenazdajky,

nie je nič!

Dúfal som, že zvery

pojedli nejedlé huby

a nechali mi hríby

vedľa svojich odležaných mršín,

ktoré si udusím na večeru.

Predstavte si to sklamanie!

Hubová divina nikde!

Vraciam sa na západ,

za slnkom.

Prečo kape za horizontom?

Z krajiny nikoho

nevedie žiaden východ.

Pre koho aj?

Nik tam predsa nie je.

Erik Kriššák

Erik Kriššák

Bloger 
  • Počet článkov:  689
  •  | 
  • Páči sa:  166x

Fanúšik komiksov, literatúry a hudby. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaTextyBásnické grify v praxiPrózaPre detiSúkromnéO hudbeInéKomiksJazerní básnici a iné preklady

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu