reklama

Neprenasledovali ma

Jeden text na blues, ktorý si v poslednom čase prehrávam v hlave. Výnimočne neprezradím nič z kontextu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Neprenasledovali ma

Neprenasledovali ma, som vari preto zlý?
Nespievam o mrežiach, čo výhľad zastreli.
Nedávam príklady príkladných chartistov.
Jedno však určite viem celkom naisto:

Potajme sledujem tieňohru rozvalín
spomienok na niečo, o čom sa nebaví.

Neprenasledovali ma, nie som dosť rockový?
Plačem, keď milencom navlečú okovy.
Po očku nazerám kamerám do tváre.
Jozef Mak v obraze, pod obraz, pri bare.

V zástupe ležiacich slobodných figurín
Myslím len na teba, jak kohút na kurín.

Čo na tom, že na mňa každý deň zazerá
cudzinec v zrkadle jak kráska na zviera.
Potajme zabúdam, ako sa veselí.
Prázdno je na sále, pacienti zomreli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neprenasledovali ma, hľadám vás, sliediči
Zapínam počítač, po vás sa opičím....

Neprenasledovali ma, preto sa nazdávam,
že z tvojho obrazu sám sebe zamávam...

Erik Kriššák

Erik Kriššák

Bloger 
  • Počet článkov:  689
  •  | 
  • Páči sa:  166x

Fanúšik komiksov, literatúry a hudby. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaTextyBásnické grify v praxiPrózaPre detiSúkromnéO hudbeInéKomiksJazerní básnici a iné preklady

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu