reklama

Spomínam

Dnes spomínam na tých, ktorí toto čítať nebudú. Už sa nestretneme. Ale rád by som sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Spomínam

Kým Vás ošiaľ sviatkov
spáli v bezoblačných dňoch,
dovoľte mi zopár slôh
(či smútočných riadkov)

o tom, že nie je fér
dúfať v zázraky:
dýchať na mraky
v snahe zmeniť smer.

Otočka v čase.

Vidím zástupy blízkych
na fotkách v mramore
a fantázia opätuje pohľad,
duša slzy roní
(telo nie, dospelí predsa
neplačú).

V duchu preratúvam zisky,
diery v intímnej zóne,
snehobiele škvrny
na vyblednutých fotkách,
ktoré tajne vyvolal som
do zásoby.

Už sa nestretneme,
ale stálo to zato.
Vy utopení,
ja sa topím v príboji.

Sme spolu
a tak ako vy,
aj ja na chvíľku
odpočívam
v pokoji.

Erik Kriššák

Erik Kriššák

Bloger 
  • Počet článkov:  689
  •  | 
  • Páči sa:  166x

Fanúšik komiksov, literatúry a hudby. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaTextyBásnické grify v praxiPrózaPre detiSúkromnéO hudbeInéKomiksJazerní básnici a iné preklady

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu