reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erik Kriššák

Erik Kriššák

Bloger 
  • Počet článkov:  689
  •  | 
  • Páči sa:  166x

Fanúšik komiksov, literatúry a hudby. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaTextyBásnické grify v praxiPrózaPre detiSúkromnéO hudbeInéKomiksJazerní básnici a iné preklady

reklama

Pre deti

Nočné podobočie

Erik Kriššák

Nočné podobočie

Deťúrencom, hoci aj v koži dospelých, na dobrú noc krátka veršovačka.

  • 7. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 193x
  • 6
Zimomravá

Erik Kriššák

Zimomravá

Deti sa na sneh tešia a ja sa teším tiež. Tvoriť básničky pre deti ma baví bez ohľadu na to, ako mi to ide. Človek aspoň nemyslí na závažné politicko-ekonomické témy typu – vybielené účty zavialo.

  • 17. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 267x
  • 9
Farbičky

Erik Kriššák

Farbičky

Učíme sa s mojimi deťúrencami farby a hoci sa už chytajú aj na ich pomenovania, radšej majú tie svoje:

  • 28. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 321x
  • 23
Medzi babizňami

Erik Kriššák

Medzi babizňami

Opäť jedna detská, určená na večernú chvíľku hororu.

  • 14. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 474x
  • 20
Lesopark

Erik Kriššák

Lesopark

Keďže sa s mojimi deťúrencami hrávame so zvieratkami, mal som chuť napísať im nejakú ľahučkú básničku. Nepodarilo sa. Moc dumám a výsledok je nie nepodobný dunám, v ktorých sa stratí zámer, úsilie a aj autor. Ako príklad nepodareného experimentu však slúžiť môže. Dámy a páni, ani ryba ani rak!

  • 2. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 22
reklama
Hladnučká

Erik Kriššák

Hladnučká

Momentka určená mojim hladošom.

  • 14. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 341x
  • 13
O zázračnej pani

Erik Kriššák

O zázračnej pani

Opäť jedna básnička určená najmladším čitateľom. Je o fantázii a rýmy som chcel nekompromisne "podstatne menové".

  • 24. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 314x
  • 20
Mamke

Erik Kriššák

Mamke

Prvý raz skúsim dať na blog niečo, čo som zložil pre deti.

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu