reklama

Kuvikanie

Písanie básní, o básňach, básní o básňach a podobne, navyše, populárno-náučnou formou, ako si zvyknem občas v slabých chvíľkach namýšľať, nie je práve vďačné. Opomeniem teraz anarchistické obviňovania neobmedzených, ktorí v čomkoľvek kritickom šípia svetové sprisahanie voči, neprekvapujúco, ich maličkostiam. Mám skôr na mysli samotný text, ktorý po určitom čase začne vyzerať podozrivo nezmyselne, ba až blbo. Heslo „neviem a nemlčím“ je až priveľmi výstižné, než aby som naň neustále zabúdal. Mám však skvelú výhovorku. Dnes to už predsa nikto nerobí! A niekto by mal písať o každom aspekte ľudského univerza, no nie? Námietky, že to robia davy, iba o nich neviem, neberiem, kým mi niekto tie davy nekonkretizuje. Aby som to uzavrel, nasleduje niečo úplne iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Kuvikanie

Skrytý v bútľavine
neustále kuvikáš,
kým za teba lovia druhí.
Ako správny kuvik,
nevychádzaš pred zotmením.
Na kare nechýbaš,
ešte ťa neulovili.
Zatiaľ.

Erik Kriššák

Erik Kriššák

Bloger 
  • Počet článkov:  689
  •  | 
  • Páči sa:  166x

Fanúšik komiksov, literatúry a hudby. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaTextyBásnické grify v praxiPrózaPre detiSúkromnéO hudbeInéKomiksJazerní básnici a iné preklady

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu